Uitslag echo - Reisverslag uit Soest, Nederland van Emile Elling - WaarBenJij.nu Uitslag echo - Reisverslag uit Soest, Nederland van Emile Elling - WaarBenJij.nu

Uitslag echo

Door: Emile

Blijf op de hoogte en volg Emile

10 Mei 2019 | Nederland, Soest

Vandaag uitslag gekregen van de echo. De dokter vertelde me dat er een spierscheuring is in de knie, maar zodanig dat er een gedeelte van de spier deels los geraakt is van het bot. Hierdoor veel vocht in de knie en de hoeveelheid pijn. Dit verschijnsel heeft hij nog nooit meegemaakt. Woensdag afspraak bij de orthopeed in het Meander MC in Amersfoort voor verdere behandeling. Afgeraden om naar Spanje te fietsen, volgende week. Maar dat besluit had ik al genomen. Het gaat nu aug/sept worden. Hopen op een snelle genezing. Woensdag weten we meer

• 11 Mei 2019 - 09:12

Dennis De Natris:

Dat is niet zo mooi om te horen. Hopelijk gaat het snel beter en kun je weer je reis voortzetten.

Zelf had ik last van een fistel en geloof me, fietsen met een fitsel is niet fijn :)

• 15 April 2020 - 17:50

Don Kloosterman:

Hoi Emiel,
    Ik heb al een hele tijd geen Facebook meer en ben je daarom kwijt. Nog geprobeerd om sms’jes via de telefoon gestuurd voor je verjaardag, maar geen contact terug. Waarschijnlijk heb je een ander nummer. Via deze site zie ik toch weer iets van je en ben blij dat het redelijk goed gaat met je. Knap van je dat je naar Spanje wil op de fiets. Nu even een domper, maar ik hoop dat het er toch van gekomen is.
    Groetjes en misschien tot horens,