Voorbereiding - Reisverslag uit Soest, Nederland van Emile Elling - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Soest, Nederland van Emile Elling - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Emile

Blijf op de hoogte en volg Emile

30 April 2019 | Nederland, Soest

Vandaag is het 30 April. Zoals ik al heb aangegeven in mijn verslag naar Trier, heb ik de laatste dag van de tocht naar Trier problemen gekregen met de batterijen van de e-bike. Met nog 1,5 km te gaan waren ze leeg en moest ik lopen. Dat viel niet mee met een fiets, een aanhanger en ong 35 kg aan gewicht. Het gevolg is dat ik problemen kreeg met mijn rechterknie, welke in NL alleen maar erger werden. Zo erg, dat ik bijna niet meer kon lopen, een dik been heb en vanmorgen naar de dokter ben geweest. Deze heeft ernaar gekeken en direct een MRI scan kunnen regelen in Utrecht. Daar ga ik morgen heen en dan krijg ik vrijdag a.s. uitslag van mijn huisarts. Ik hoop dat mijn geplande reisschema (vertrek 11 mei) niet in gevaar komt. Hoe raar kan het lopen, een trainingsrit met e-bike en aanhanger. Maar ik hou goede hoop!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emile

Gepensioneerd, woonachtig in Soest, getrouwd met Trees

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 1731

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2019 - 17 September 2019

Fietstocht naar Spanje

15 April 2019 - 18 April 2019

Fietstocht naar Trier.

Landen bezocht: