Dag 1, Soest-Gemert - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Emile Elling - WaarBenJij.nu Dag 1, Soest-Gemert - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Emile Elling - WaarBenJij.nu

Dag 1, Soest-Gemert

Blijf op de hoogte en volg Emile

15 April 2019 | Nederland, Gemert

Vanmorgen rond 0900 uur vertrokken uit Soest. Was best nog wel koud, ondanks af en toe de zon. Omdat ik langs Maurik zou rijden, heb ik even contact gehad met ex collega Tom om daar even koffie te komen drinken. Eerst met de pont overvaren naar Amerongen. Kom ik twee vrouwen tegen (rond de 65) die ook aan het fietsen waren. Na de koffie bij Tom, weer verder richting Oss. Overvaren met de pont bij Ooyen,kom ik weer dezelfde twee vrouwen tegen! Wat een toeval. In Oss is mijn batterij van de ebike leeg, dus moet ik wisselen met de reserve batterij. Gelukkig rij ik met ondersteuning, want ik heb veel wind tegen. In Volkel wordt de rust verstoord door laag vliegende straaljagers. Wat maken die een herrie. Uiteindelijk kom ik rond kwart voor vier aan in Gemert bij mijn hotel. Alles van de fiets laden, lekker even douchen, Trees bellen, happie eten in het dorp en op tijd naar bed. Morgen op weg naar Landgraaf.

  • 15 April 2019 - 17:03

    Wendeline:

    Heel herkenbaar; en die ontmoetingen en toevalligheden zijn het leukst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emile

Gepensioneerd, woonachtig in Soest, getrouwd met Trees

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 1690

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2019 - 17 September 2019

Fietstocht naar Spanje

15 April 2019 - 18 April 2019

Fietstocht naar Trier.

Landen bezocht: